HTML

Zaftos

Nincs megjeleníthető elem

Ajánló

Friss topikok

Címkék

államfő (1) állás (2) állatkínzás (1) állatmentés (1) applikáció (1) árvíz (2) átverés (2) baleset (18) bank (2) belügyminiszter (2) bevásárlóközpont (3) biztosítás (3) bkk (3) BKK (1) BKV (2) bkv (1) Blikk (1) budapest (9) bűncselekmény (3) bűnözés (2) busz (1) cenzúra (1) corvin (1) csokoládé (1) csőtörés (1) Dunakanyar (1) edigital (1) életmentés (1) elkúrtuk (1) emese (1) erste (1) facebook (1) fényképezés (1) fesztivál (1) fidesz (3) Fidesz (1) film (3) főpolgármester (1) fórum (1) fotó (1) fotózás (2) generali (1) google (2) gps (1) gyilkosság (1) gyújtogatás (1) havariapress (1) helikopter (1) helyesírás (4) híd (1) hídfoglalás (1) hídmászás (1) hídmászó (1) hirdetés (4) hitel (1) hóhelyzet (1) honlap (1) honvédség (1) index (1) ingatlan (1) internet (3) kábbellopás (1) kampány (1) karácsony (1) karambol (2) károkozás (1) katasztrófavédelem (8) kéklámpa (3) kerékpár (1) kgfb (1) kiállítás (1) kika (1) kismama (1) köki (1) koldus (1) kommunikáció (1) kormány (3) közlekedés (7) közszolgálat (2) kresz (1) KRESZ (1) kutya (1) lakás (1) lakásvásárlás (1) lamborghini (4) lánclevél (1) marketing (4) mdf (1) média (31) médiatörvény (4) mentőautó (1) mentőbaleset (1) mentőszolgálat (2) metró (2) miniszter (1) miniszterelnök (3) mobiltelefon (2) motorcsónak (1) MTI (3) mti (1) nav (1) nca (1) netbank (1) nokia (1) nyugdíj (3) okostelefon (1) ombudsman (2) országgyűlés (2) OTP (1) otp (1) parkolás (6) parlament (1) pénz (1) pénzszállítók (1) pénzügyek (1) polgárőrség (2) politika (11) Pomáz (1) porsche (4) posta (1) PTK (2) ptk (2) reklám (4) rendezvény (1) rendőrség (16) repülőtér (1) rtl (1) sajtólista (1) SMS (1) sms (1) spam (2) sportkocsi (2) száguldás (2) szakszervezet (1) szemét (1) szén-monoxid (1) szerződés (1) színész (1) sziréna (1) szobor (1) szolgáltatás (1) táblagép (1) tablet (1) taxi (2) tek (1) Telenor (1) televízió (2) tesco (2) Tesco (2) titkosszolgálat (1) tömegközlekedés (2) tüntetés (3) tűzcsap (1) tűzoltóautó (1) tűzoltóság (17) tűzveszély (1) tűzvonalban (1) tv2 (1) ügyfélkapu (1) ügyfélszolgálat (1) ügyvéd (1) útdíj (1) útépítés (1) utv (1) üzemanyag (1) választások (2) vásárlás (4) videó (1) villamos (1) vízi (1) zavargás (2) zene (1) zmne (1)

Kétszáz forintos bocsánatkérés a Tesconál

2010.12.19. 19:16 Tűzgolyó

Arra ugyan nem fordítanak kellő energiát a Tesconál, hogy a karácsonyi csomagolópapír valójában is annyiba kerüljön, mint amennyi ki van írva, de a szemfüles vásárlóknak azonnal visszaadják a különbözetet, egy kétszáz forintos ajándékutalvány kíséretében. A budaörsi Tescoban vásároltam minap, és előre éreztem, hogy meg kell nézni a csomagolópapír árát. A dobozra 329 Ft volt kitéve. Természetesen a blokkon már 379 Ft szerepelt, így irány az ügyfélszolgálat. Simán bemondásra, bárminemű ellenőrzés nélkül visszaadták a különbözetet, egy bocsánatkérő levéllel, amire rátűztek egy kétszáz forintos ajándékutalványt, amely egészen jövő év végéig levásárolható. Az ügyfélszolgálatos viszont arra egyáltalán nem volt kíváncsi, hogy hol került porszem a gépezetbe. Amikor ezt szóvá tettem, csak azt hajtogatta, hogy az üzletpolitikájuk alapján vissza lett fizetve nekem a különbözet. Csak nem hagytam magam, így végül elárulta, már többen reklamáltak e miatt, ők jelezték az illetékeseknek, és biztos csak az fordulhatott elő, hogy valaki összekeverte az árut. Megnyugtattam, hogy ez nem valószínű, mert ugyanezen méretű csomagolópapírból van akciós is, 199 Ft-ért, teljesen máshol, 379 Ft-ossal nem találkoztam. Mindenesetre érdekes a Tesco üzletpolitikája, ahelyett, hogy azonnal javítanák a kiírást, inkább szórják az ajándékutalványokat. Biztos ez csak marketing trükk, mert így ösztönzik az újbóli vásárlásra az embereket, aminek a végösszege természetesen nem kétszáz forint lesz.

30 komment

Címkék: vásárlás tesco

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzgolyo.blog.hu/api/trackback/id/tr452526390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jogtörpe 2010.12.19. 20:55:45

Majdnem naponta tesztelem a tesco-t. Nem a sikerességen múlik, nekem egyszerűen az a "sarkibót". Számtalanszor előfordult, hogy a pénztáros, az árazó vagy az árcédula hibájából az ügyfélszolgálaton végződik a vásárlás. Bele van kalkulálva az az öt-tíz perc, hogy visszakapjam amit jogszabályellenesen kaparintottak ki a pénztárcámból. Már csak elvből is.

kalloa121 2010.12.19. 21:20:42

Nyelvtannáci vagyok, avagy sem, azt döntse el mindenki saját belátása szerint: soha nem írnék le olyasmit, hogy "Az ilyen esetek csalódással töltenek el bennünket", vagy "... erőfeszítéseink ellenére is követünk el hibákat".
Azt a szemét, megalkuvást nem ismerő, elkorhadt, hiábavalóan pofázó nyelvvédő hozzáállásomat, aztat.

fda 2010.12.19. 21:21:25

"Tisztelt vásárlónk!

Szándékosan megpróbáltuk vásárlóinkat becsapni azzal, hogy egy árut olcsóbbnak tüntettünk fel a polcon, mint amennyinek a pénztárgép számolja. Ön azon kevesek közé tartozik, akik ezt észrevették. Szemfülességéért fogadjon el tőlünk egy kis aprót. A fedezete a többi ezer becsapott vásárló, akik nem emlékeznek a termékeink árára."

supertroll2000 2010.12.19. 21:25:17

namost soktízezer ember nem veri a pultot az 50 forintért, lehet beszorozni, abból meg simán kigazdálkodják a "nincsjobbdolgommintpárforintértreklamálni" emberek 200 forintos cetlijét. márcsak elvből is. :)

soproni1 2010.12.19. 21:26:44

Tisztelt Vásárlóink !

Mivel a 100 ezer forintos fizetés miatt csak a munkaerő piac selejtje dolgozik nálunk, kérjük tekintsen el ilyen apróságtól !

Spacemaker 2010.12.19. 21:27:49

Különben ezt a 200 forintos utalványt nem csak most adják, hanem MINDIG, ha valami olcsóbban van kiírva, mint a számlán. Viszont érdemes visszamenni a vevőszolgálatossal és megmutatni, hogy ne tűnjön el közben a hibás árcédula. Ja, és amikor átadja a különbözetet, meg kell kérdezni, hogy és a 200 FT-os utalvány ugyan hol van? Azt ugyanis vhogy sosem akaródzik odaadni nekik alapból (pedig kötelező lenne).

gorillka 2010.12.19. 21:35:05

@Spacemaker: nem vagyok egy Tesco fan, de most meg kell védjem őket.
Én is jártam úgy, hogy 200 helyett valamit 299-ért blokkoltak, reklamáltam, a hölgy mondta, hogy elhiszi nekem (!) visszaadott egy százast, megkaptam a levelet, amihez hozzá volt tűzve az utalvány.
Még meg is jegyezte a hölgy, hogy így ajándékba kaptam a kulcstartót.
Több ezer terméknél előfordulnak hibák, ez szimpatikusabb intézése, mint ha kötözködnek, elküldenek valakit a polchoz stb

egy maréknyi dollár 2010.12.19. 21:38:05

Jól jártál,örülj neki.Szerintem gyorsan vegyél még 100 tekercset az inkriminált csomagolópapírból, és jó esetben +húszezer forint üti a markodat.Egyenként vegyed meg!
Viccen kívül:én egyszer évekre mellőztem a Tesco látogatását.Nagy zsák kutyakaját vettem és kb. 500 forinttal került többe a fennen hirdetett,kitáblázott akciós árnál.A vevőszolgálati pultnál kb. 20 percig toporogtam,mire szóba álltak velem, de abban sem volt köszönet.Utalvány, bocsánatkérő levél,különbözet kifizetése....Valami ócska szöveggel leráztak,dühöngve lecsaptam eléjük a nyeles ártáblát és elkotródtam.Ha jól emlékszem, akkoriban a Tesco tényleg szinte sportot csinált ebből.Aztán párszor jól megbüntették.
Mostanában - a szeged-móravárosi Tesco-ban - nem tapasztalok ilyesmit.Hozzávetőlegesen kiszámolom a szajré árát, és ha az max. 100 forintnyi eltéréssel egyezik a kasszánál fizetendő összeggel,akkor úgy érzem, nem csaptak be.
Amit a posztoló kifogásol:azonnali intézkedés a hibás árazás ügyében - azzal a Lidl-ben találkoztam.

grizzancs 2010.12.19. 21:58:18

én 200as utalványt anno kaptam, de ilyen szép levelet mellé nem :(

grizzancs 2010.12.19. 21:59:05

@grizzancs: mindenesetre azóta már duplán behajtották rajtam a 200at, csak sajnos otthon vettem észre

_nyuszi_ 2010.12.19. 22:03:49

menjél az Aldiba vásárolni!
tipikus magyar nyefegés. ha meg nem kaptál volna 200 Ft-os ajándékutalványt, akkor az lenne a baj, hogy miért nem adtak valami kárpótlást.
de sebaj. homár helyett, hétvégére megvan az index címlap.hehe.

Rock me Amadeus 2010.12.19. 22:30:55

Teljesen helyénvaló az ügy.
Én is bukkantam már ilyenre, viszont van egy belső utasítás, hogy 600 forint alatti terméknél bemondásra elhiszik a rossz árazást.
Vissza lehet élni vele, amíg seggbe nem rúgnak.
Szerintem tényleg tévedhetnek ennyi árucikknél. Azt nem értem csak, hogy ha digitális az árak kiadása, akkor miért nincs összekötve a pénztárral?

fda 2010.12.19. 22:45:16

Nem az a baj, hogy elnézést kérnek. Hanem hogy senki nem ment oda ahhoz a rohadt polchoz, hogy filctollal gyorsan átírja azt a számot. Vagy ne mondja senki, hogy az irodából nem lehet átírni az adatbázisban, hogy 1 perc múlva a pénztárgép már a jót számlázza.
Arról szól,hogy átvernek ezreket, aztán aki észreveszi, annak játsszzák az agyukat.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.12.19. 22:56:27

Zsiga aszonta',hogy mindig lop valamit ötszázé' mert úgyis átbasszák annyival és így kvittek.
:)

Bikli néni 2010.12.19. 23:03:03

Ugyan pár perccel tovább tart a vásárlás, de két dolgot érdemes követni. Az egyik, hogy ha van az áruházban vonalkód-leolvasó, azt használni. Na persze nem az utolsó kifliig mindent, hanem kétes esetben. Ezt olyanokra értem, mint pl. ki van írva X termékre, hogy akció! egyik ár áthúzva, mellette a másik. Mindig csekkolom, hogy tényleg akció-e az az akció. Meg, ha nem egyértelmű, hogy a sok "porcelán asztali díszkutya" termékből melyik ár vonatkozik a termékre. Sőt, annyira is képes vagyok szöszmötölni, hogy ha nem egyértelmű, megnézem a vonalkód alatt a számot. Ez utóbbi módszerrel már többször is megúsztam a plusz pénzkidobást.
Azt nem mondom, hogy számológéppel kell járni, meg egyébként is, ki bír egy nagybevásárlásnál ennyi tételt megjegyezni, de necces meg mondjuk közepes értékű árunál erre nem árt odafigyelni.

Ferenczi 2010.12.19. 23:27:49

@soproni1: Képzeld nem csak a selejt dolgozik ott. Van akinek nincs lehetősége tanulni 26éves koráig, mint gondolom neked...

2010.12.20. 00:47:05

@Ferenczi: 26? úgy érted 21-23..

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.20. 01:24:40

@fda: képzeld, hogy nem tudja átírni a pénztárszerveren az árakat, szép is lenne, ez nem bolhapiac. minden éjjel szinkronizálják a szervereket, és akkor állítódnak át az árak, ellenőrzésen is átmenve.

ezzel főleg azt akarják elkerülni, hogy az élelmes dolgozok 10 percre egy 0-val olcsobbá tegyenek maguknak valamit.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.12.20. 04:43:12

Pitianer lehuzas.
Paran bebukhattak ezt a trukkot es mint koztudott sok kicsi sokra megy.

kpityu2 2010.12.20. 08:03:07

Az üzletpolitikába bele kellene férjen, hogy ilyenkor elnézést kérnek, és ígéretet tesznek a hiba javítására. Mert különben még azt hinnék egyesek, hogy szándékos lenyúlás:

Khonnak megdöglik a lova. Gondolja, hogy behozza az árát. Bemegy a kocsmába, és elkiáltja magát:
- Száz forint a sorsjegy, a főnyeremény egy ló! - hamar össze is gyűlik az új lóra való, azután kisorsolja a nyertes parasztot. Odamennek az állathoz, de az atyafi látja, hogy a ló már nem él.
- Hé, Kohn, hát ez a ló döglött!
- Tényleg, bocs, itt a százasod.
- És a többiek?
- Mit törődsz velük, hát nyertek ők?

2010.12.20. 09:05:06

A tesco üzletpolitikájához tartozik az is amikor
nagyon hasonló akciós áruk közé belekevernek nem akcióst és ha az emberfia nem olvassa el az apróbetűket hogy "kivéve" könnyen lehúzzák a miért nem olvasta el hülye balek! című szöveggel

Balintpeter 2010.12.20. 09:57:27

A nagyáruházak mindent megengednek maguknak. Mióta megjelent a Tesco, kb. 700 milliárd forintos forgalmat bonyolított. Ebből adózott: 15 millió ( nem milliárd: millió) forintot. Ennyi.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.20. 10:22:24

@Balintpeter: meg közvetve/közvetlenül dolgoztat kb 50.000 embert a társadalom alsóbb szegmenséből főleg, akiknek kb van a tesco takarítás vagy a segély. meg a beszállítókat sem kell félteni, a közhiedelemmel ellentétben a többség kacagva kitermeli a polcpénzt meg az ajándékokat a beszerzőknek.

a szittya CBA hány embernek ad munkát? van minden közértben 2 dolgozó, aztán szerencsétlenek csinálnak mindent, az egyik kezével kasszázik, a másikkal felmos, a harmadikkal tölti az árút.

de igazad van, le a multikkal! mindenkit vár a Vörös Csillag Traktorgyár 3 műszakban! ja hogy az már nincsen?

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.20. 10:27:06

@Balintpeter: ja és ha 700 milliárd forgalmat csinált, abból legalább 100 milliárd forint áfa ment az államnak (ha ez nettó forgalom, akkor még több), bruttó bérekre is elment legalább 50 milliárd (aminek egy része hová is folyik... hoppá, csak nem az államkasszába?). és még folytathatnám a sort. a lényeg, hogy forgalom messze nem = haszon. nagyon nem.

gondolkodni is kéne néha, és nem csak a kurucinfó önjelölt közgazdáit ismételgetni.

fda 2010.12.20. 10:32:17

@d'oh: ez alapján miképpen képzelhető el sok ember rendszeres tapasztalata, miszerint a polcra ugyanarról a szerverrő drágább feliratok vannak nyomtatva, mint amit a szerver a pénztárgépre töltött? (Fogadok hogy nem is tölt az semmit, hanem hálózatban vannak)
Ilyen esetben, ha az első alkalommal észrevették, nem elnézéskérő levelet kellene nyomtatni, hanem egy új cetlit az adott polcra. De ugye ez jobban megéri.

Szóljon aki firdítottat tapasztalt: olyat, hogy a pénztárgép olcsóbban számolt, mint ami ki volt írva.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.20. 10:39:31

@fda: én tapasztaltam olyat. a rossz címkék nem a te lehúzásodra vannak aznap kinyomtatva, hanem reggel elfelejtik/nem akarják kicserélni a tegnapi/régebbi címkét. tescoba nem dolgoztam, de egy másik hiperben így van. hajnalban szinkronizálják a kasszaszervert az osztályvezetők által előző nap átállított árakkal, és reggel nyitás előtt kinyomtatódik az összes változás, amit kiosztanak a reggeli műszak között. hogy aztán innentől mi történik az új árcimkével, az már megint más kérdés, általában humán error ha áreltérés van.

teljesen jogos a problémád, hogy miért nem cserélik ki. nálunk kicserélik a nemtescoban, mert elég erős és jól irányzott seggberúgás jár a reggeli műszaknak, ha sok az áreltérés. az osztályvezetők kapnak a nap végén egy listát, hogy az ő osztályán mennyi visszafizetés volt + fejmosás az igazgatótól, másnap meg fejmosás a reggeli műszaknak.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.20. 10:43:21

rendkívüli helyzetben napközben is lehet árat állítani, ehhez azonban kell az informatikus + áruház ig. és kontrolling ig. írásos engedélye. ilyen szituáció, ha mondjuk hétfőtől 149 helyett 119 a literes tej, de elfelejtik beállítani az árát hétfőre.

hogy aztán ezzel a górék visszaélnek-e odafönt sutyiban, és direkt állítanak ellentmondásos árakat be azt ne kérdezd :) sajnos nem vagyok áruházig.

Bikli néni 2010.12.20. 20:30:49

Intersparban láttam tegnap olyat, hogy az X fajta öblítő csak 600 forint a 900 helyett, vagy valahogy így. Aztán alatta egész apró betűvel, hogy 3 db vásárlása esetén. És ilyenből öt perc alatt láttam még legalább 3 féle terméket.
süti beállítások módosítása