Marketing szakemberrel próbálják lenyeletni a budapestiek torkán a tervezett dugódíjat. Vagy csak a 4-6-os villamos modelljeinek forgalmazásába, vagy éppen a Széll Kálmán tér makettjének árusításába fog a Budapesti Közlekedési Központ? Merthogy marketingkommunikációs vezetőt keresnek. (A marketingkommunikáció „olyan tervezett, szervezett cselekvéssorozat, mely a vállalat marketingrendszerének szerves része, abba illeszkedve arra irányul, hogy egy terméket (szolgáltatást) – márkát, vállalatot megismerjünk, azt népszerűsítsük, felkeltsük iránta a fogyasztó figyelmét, illetve megtartsuk annak érdeklődését.”)
A Profession.hu-n megjelent hirdetés szerint a Budapesti Közlekedési Központ, mint a budapesti közlekedés új irányító szervezete, az intézményrendszeri struktúrában az önkormányzat és a közlekedési szolgáltatók, üzemeltetők között helyezkedik el és mind a közösségi, mind pedig a közúti közlekedés területén alapvetően stratégiai, fejlesztési, irányítási, megrendelői, ellenőrzési feladatokat integrál.
A marketingommunikációs vezető feladatai:
- A társaság marketingkommunikációs stratégiájának kialakítása, végrehajtása
- Az arculat gondozása
- A társaság honlapjának kezelése, tartalmi aktualizálása, fejlesztése
- A társaság online marketing aktivitásának kialakítása, koordinálása, fejlesztése
- Menedzsment riportok összeállítása a projektek állapotáról, kiírások és teljesítések
- Projektkommunikáció, Európai Uniós társfinanszírozással megvalósuló közlekedésfejlesztési beruházások támogató által elvárt projektkommunikációs feladatainak irányítása, szervezése
- Új marketingcsatornák keresése
- A marketing csapat kialakítása és motiválása
- Értékesítési hálózat támogatása, marketing anyagok kidolgozása
Követelmények:
- Felsőfokú végzettség
- 3-5 év szakmai tapasztalat (marketing, kommunikáció vagy közlekedés-, ill. városfejlesztés területén
- Vezetői gyakorlat
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- A legfrissebb online és offline marketing technikák, hírek és események ismerete
- Kiváló kommunikációs és szervező készség, idő és projektmenedzsment képesség
- Kreativitás
- Előny a fővárosi közlekedési kérdésekben, projektekben való jártasság
- Előny az urbanisztikai érdeklődés, városmarketing-ismeret, látásmód
- Problémamegoldó és kezdeményező készség
- Integrált szemlélet
- Csapatban történő munkavégzés
A pályázati anyagnak tartalmaznia kell:
- magyar és angol nyelvű önéletrajz
- maximum 1-1 oldalas koncepció a felsorolt 4 közül legalább 2 projekt marketingkommunikációs lehetőségeiről, javasolt akciókról, a projektek fő üzenetéről, az ezen projektkommunikációs eszközökkel elérhető célok várospolitikai és közlekedésfejlesztési jelentőségéről (Projektek: BuBi, FUTÁR, Széll Kálmán tér fejlesztése, 1-es és 3-as villamosok fejlesztése).
- Maximum 3 oldalas marketing terv az alábbi témák egyikében, a címben szereplő kulcsszavak alapján: A személyforgalmi behajtási díj („dugódíj”) bevezetésének előkészítése Budapesten; Elektromos autók közösségi kölcsönző rendszere Budapesten; A kerékpározási kultúra javítása Budapesten
Minden bizonnyal tömegével lesz jelentkezés egy ilyen előre lejátszott vezetői pozícióra.