Diákszigetnek végképp nem, de már lassan magyarok szigetének se lehet nevezni a Sziget Fesztivált, a jegyárakat elnézve. Egy napijegy 12 ezer Ft. Persze lehet mondani, hogy a kapott szolgáltatásért cserébe ez nem drága, de a jelenlegi gazdasági helyzetben a célcsoport nem hiszem, hogy tömegesen megengedheti magának, hacsak nem erre fordítja az éves szórakozási keretét. De most jön, ami igazán kiverte nálam a biztosítékot: percjegy. Ez akár még lehetne egy nagyszerű kezdeményezés is, de... 18 órától 23 óráig 70 Ft, az ezen kívüli időben 35 Ft. Tehát a 12 ezer Ft-os napijegy csúcsidőben (értelme van időben) 171 percre, azaz 3 órára se elég. Ám most ugrik a majom a vízbe! A percalapú jegy árát 13 500 Ft-ban maximalizálták. Nem 12 ezer forintban, 13 500-ban! Így aki percjeggyel megy be, de végül úgy dönt, hogy tovább marad, 1500 Ft-tal többet fizethet a napijegynél.
Percenként lehúznak a Szigeten
2011.07.24. 13:54 Tűzgolyó
138 komment
Címkék: fesztivál rendezvény
A bejegyzés trackback címe:
https://tuzgolyo.blog.hu/api/trackback/id/tr563093533
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
gulliverfoyle 2011.07.24. 14:47:07
Szerintem ez speciel nem lehúzás... akit tényleg EGY koncert érdekel pl. egy nap, annak nem kell egy teljesárú napijegyet megvennie, hanem kijön max. a feléből, és kész...
Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.07.24. 14:53:59
@gulliverfoyle:
De a koncert időtertamából kiindulva, majdnem le is perkálja a napijegy árát, még akkor is, ha a ki és a be utat futva teszi meg, és még szét sem néz.
De a koncert időtertamából kiindulva, majdnem le is perkálja a napijegy árát, még akkor is, ha a ki és a be utat futva teszi meg, és még szét sem néz.
gulliverfoyle 2011.07.24. 15:01:46
Sajnos a fesztiválos koncertek - főleg a délutániak - inkább egy órásak, mint másfél-kettő, szóval a ki- és bejutással együtt is mondjuk 6000-re kijöhet akár az ár, de ez tényleg csak akkor éri meg, ha az az egy koncert érdekli az embert (és 6000et nem sajnál rá)... én nem használnám ezt a fajta fizetési módot mondjuk, mert akkor már tényleg jobban megéri 12000ért egy egész napot bent tölteni, 3-4 koncertet megnézni, kóvályogni, de biztos vannak akiknek így éri meg, és aki ezt választja, nyílván tájékozódik, hogy mennyibe kerül, tehát nem "lehúzás"...
G_P 2011.07.24. 15:07:50
Gerendai úrnak - ismert okokból - van érzéke az ilyesmihez. Én 13500-ból simán elvagyok 3 napot saját balatoni vagy haver nyaralóban, úgy, hogy bulizunk; buli nélkül több időre is elég az említett összeg.
Anti Anyag (törölt) 2011.07.24. 15:16:24
Nem kötelező odamenni.
gibbonsatellite 2011.07.24. 15:18:36
@G_P: És milyen sztárfellépők vannak a nyaralóban? :D
Azúrkék égbolt (törölt) 2011.07.24. 15:19:03
A Magyar Sziget Verőcén olcsóbb és jobb.
zs...szigeten mi mást vársz,mint lehúzást??
zs...szigeten mi mást vársz,mint lehúzást??
Azúrkék égbolt (törölt) 2011.07.24. 15:21:22
Ne ezek miatt a "sztárfellépők" miatt nem tudnának annyit fizetni,hogy kimenjek a hajógyárira.Esetleg a Priest ér valamit az egész szarból. :)
Thrasher 2011.07.24. 15:29:55
@G_P:
hogy te mennyire reménytelenül ostoba vagy :D
hogy te mennyire reménytelenül ostoba vagy :D
G_P 2011.07.24. 15:31:10
@gibbonsatellite:
Nincsenek. De idén már elmentem néhány koncertre, ami érdekelt, és fogok is még. Ennyi.
Nincsenek. De idén már elmentem néhány koncertre, ami érdekelt, és fogok is még. Ennyi.
bubo cupropenis 2011.07.24. 15:34:56
Én voltam párszor a Szigeten, akkor is, amikor még diáksziget volt, aztán később, amikor már eluralkodott a biznisz.
Össze se lehet hasonlítani a régit és az újabbakat. Persze a mai fiataloknak nincsenek élményeik a régiről, így azt hiszik, most kapják a tutit. Jól idomított fogyasztók.
Megengedhetném magamnak, hogy kimenjek több napra is, de a lehúzást nem szívlelem.
Ha részeg nyugat-európai fiatalokkal akarok inni, akkor azt nem Budapesten teszem.
Össze se lehet hasonlítani a régit és az újabbakat. Persze a mai fiataloknak nincsenek élményeik a régiről, így azt hiszik, most kapják a tutit. Jól idomított fogyasztók.
Megengedhetném magamnak, hogy kimenjek több napra is, de a lehúzást nem szívlelem.
Ha részeg nyugat-európai fiatalokkal akarok inni, akkor azt nem Budapesten teszem.
G_P 2011.07.24. 15:42:06
@Thrasher:
Sajnos igen. Viszont ha vállalod magánórák keretében, hogy legalább megközelítőleg akkora zsenivé nevelsz, mint te magad vagy, akkor azért a Sziget napijegy többszörösét is hajlandó vagyok kifizetni.
Sajnos igen. Viszont ha vállalod magánórák keretében, hogy legalább megközelítőleg akkora zsenivé nevelsz, mint te magad vagy, akkor azért a Sziget napijegy többszörösét is hajlandó vagyok kifizetni.
Jó Estét 2011.07.24. 15:50:52
akinek draga az ne menjen ki, nemtom miert varja mindenki, hogy jotekonysagi szervezet legyen a sziget :) Megtehetik, h ennyiert adjak, tehat megteszik. Ez biznisz, igy mukodik a vilag, meg a mi kicsi orszagunk is mar 20 eve, es ezen meg mindig kepesek egyesek meglepodni, vicces :)
Kovacsla 2011.07.24. 15:51:13
Mi a gond ezzel? Előre tudod a kondíciókat és szabadon döntesz, hogy élsz-e vele. Senki nincs eltiltva a matematikától :)
elkoltozott. 2011.07.24. 16:17:33
céges telefon... ennyi.
Amugy meg megnézve a mostani felhozatalt... nem sok nagy név lesz.. Talán kettő.De ök már annyiszor voltak itt hogy már unalmas...
Az összes többi zenekar amilyen hamar befutott olyan hamar el si fog tünni.. de persze a sok kis csitrinek ez kell:))
Sebaj.El kell költözni.
Amugy meg megnézve a mostani felhozatalt... nem sok nagy név lesz.. Talán kettő.De ök már annyiszor voltak itt hogy már unalmas...
Az összes többi zenekar amilyen hamar befutott olyan hamar el si fog tünni.. de persze a sok kis csitrinek ez kell:))
Sebaj.El kell költözni.
gauche caviar 2011.07.24. 16:26:03
akinek nem tetszik meg zsidózni vágy, az üljön a haver balatoni nyaralójában (mert az nyilván ingyen épült, meg hát biztos minden tisztes dolgozó borsodi faluban élő Magyar embernek van balatoni nyaralója) és akkusztikusgitározzon a tábortűzkörül kannásborral aggyákvisszaahegyejinket.
a magyar szigetező arcok is meg olyan szánik amikor fikázzák a szigetet, közben ők is egy "szigetre" mennek. mert az igényük a "szigetelésre" megvan, csak hülyék meg szociálisan fejletlenek egy Sziget rendezvényhez, ehelyett inkább kitalálják a maguk kis világát, amiben mindent a zsidópénztőke irányít (aztán veszik fel a kínában meg vietnámban gyártott lonsdale cipőkéjüket, fizetik a multiknak a telefonszámlát, stb stb).
kölcsé kevesebbet harcos pólóra és majd mehetsz bulizni a francia csajokkal, kistesó.
a magyar szigetező arcok is meg olyan szánik amikor fikázzák a szigetet, közben ők is egy "szigetre" mennek. mert az igényük a "szigetelésre" megvan, csak hülyék meg szociálisan fejletlenek egy Sziget rendezvényhez, ehelyett inkább kitalálják a maguk kis világát, amiben mindent a zsidópénztőke irányít (aztán veszik fel a kínában meg vietnámban gyártott lonsdale cipőkéjüket, fizetik a multiknak a telefonszámlát, stb stb).
kölcsé kevesebbet harcos pólóra és majd mehetsz bulizni a francia csajokkal, kistesó.
finalNmbr 2011.07.24. 16:41:17
s z á n a l m a s
z á n a l m a s
á n a l m a s
n a l m a s
a l m a s
l m a s
m a s
a s
s
z á n a l m a s
á n a l m a s
n a l m a s
a l m a s
l m a s
m a s
a s
s
Vezérigazgató elvtárs 2011.07.24. 16:43:07
Fasznak kell francia punci! :)
Verőcére hazafias hangulat miatt megy az ember,meg a jó pálinkák ugye... Az se baj,ha nem rabolják ki a cigányok a sátradat (jurtádat) amíg kocsmázol a haverokkal,mert a közelbe sem engedik őket. Kimehetsz kisgyerekeiddel és nagymamáékkal is,mint sokan.
Nem is lehet egy napon emlegetni a két rendezvényt!
Verőcére hazafias hangulat miatt megy az ember,meg a jó pálinkák ugye... Az se baj,ha nem rabolják ki a cigányok a sátradat (jurtádat) amíg kocsmázol a haverokkal,mert a közelbe sem engedik őket. Kimehetsz kisgyerekeiddel és nagymamáékkal is,mint sokan.
Nem is lehet egy napon emlegetni a két rendezvényt!
Sicc 2011.07.24. 16:44:48
Három napijegy árából egy hétig nyaralok Szíriában félpanziós kíváló hotelben. És ebben benne van a repülőjegy ára is. (Kerozin pótlék és reptéri illeték kivételével)
Fellépőként kétszer voltam kint a szigeten, vendégként egyszer. Soha többé nem akarok odamenni, de még a gyermekeimet sem engedem oda.
Fellépőként kétszer voltam kint a szigeten, vendégként egyszer. Soha többé nem akarok odamenni, de még a gyermekeimet sem engedem oda.
Dudadoktor · http://napiduda.blog.hu/ 2011.07.24. 16:48:16
Én is ismerem a 10-15 évvel ez előtti Szigeteket, és alaphangon fel van baszva az agyam a mostani áraktól és egyebektől. Most, hogy olvastam a percdíja lehetőséget, még jobban kiakadtam, de aztán utánaszámoltam: engem mondjuk érdekel a Judas, teszem azt 1.5 órát játszanak, 90 perc, az 6300Ft, ki/be jutással együtt legyen 7.000. Megszorzom kettővel, mert a párommal megyek, kijön 14.000Ft. Nem kevés pénz, de ennél olcsóbban kurvára nem látjuk a Judast, max a Youtube-on :) Szóval kicsit elgondolkodtam.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.07.24. 16:52:37
Aztán jön a szokásos sírás-rívás, hogy éppen csak nullszaldós volt a Sziget.
Blog.hu-s nickname 2011.07.24. 16:56:54
@estrella negra: Könyvelni tudni kell!
Amelyik magyar vállalkozás ezt nem tanulta meg, az már csődbe ment!
Amelyik magyar vállalkozás ezt nem tanulta meg, az már csődbe ment!
BejgliFolt 2011.07.24. 17:00:21
@Sicc:
"Soha többé nem akarok odamenni, de még a gyermekeimet sem engedem oda. "
szerencsére nem kötelező se neked, se a gyerekeidnek
"Soha többé nem akarok odamenni, de még a gyermekeimet sem engedem oda. "
szerencsére nem kötelező se neked, se a gyerekeidnek
911 Turbo 2011.07.24. 17:06:00
Idén ingyen van a Sziget ! Tessék tüntetni !! Az árak pedig szépen lassan a halálát fogják jelenteni . Ha a magyarokat leszoktatják , úgy járnak mint a balatoniak , azt hiszik hogy az NDK NSZK találkozási pont örökké tart .
hallari 2011.07.24. 17:07:11
@G_P:A zsidógyűlölettől való megszabaduláshoz nincs szükség méregdrága különórákra.
Elijah_Baley 2011.07.24. 17:50:31
sztem rám gondoltak, engem 2 koncert érdekel idén, mindkettő más napon lesz és egyik se több másfél óránál.
fakof 2011.07.24. 18:25:43
hát lehúznak ja. Na és? Most akkor zárjuk be? Küldjük rájuk a főpolgibácsit hogy szivassa széjjel őket mert holmi üzletet akarnak itt csinálni ebben a városban abból ami még van?
tudom-tudom a szomszéd tehene megint.. meg bezzeg külföldön, hát értem én hogyne..
tudom-tudom a szomszéd tehene megint.. meg bezzeg külföldön, hát értem én hogyne..
fidesz = házmesterek pártja 2011.07.24. 18:28:34
Be kellene végre tiltani ezt a narkó szigetet.
Elijah_Baley 2011.07.24. 18:31:54
monnyuk attól függ, ha jó arcok jönnek kedden leningrádra, elhúzódik a buli, elszalad a jegyár, szal átverés.
viszont a bejáratnál nem kell sorbanállni, szal lehet mégse átverés, csak extraszerviz-díj.... nehéz kérdés..
viszont a bejáratnál nem kell sorbanállni, szal lehet mégse átverés, csak extraszerviz-díj.... nehéz kérdés..
Tomi1973Wien 2011.07.24. 18:35:02
na és ha tobet fizetnek? sztem teljesen logikus. a percenkenti dijazasnak megvannak a sajat koltsegei, es ezt miert is kellene a szolgaltatonak felvallalnia?
auth.gabor · http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor 2011.07.24. 18:39:22
Nem értem, hogy ez miért baj... kötelező? Nem kötelező, hanem lehetőség.
Lehetőség például nekem, hogy ha érdekel 3-4 koncert, akkor meg tudom nézni munkából hazafelé azt az 3-4 koncertet percjeggyel, s amint vége, már húzok is haza.
Én pont úgy vagyok a dologgal, hogy a szabadságomat inkább csendes helyen töltöm el, de egy-egy koncert érdekelne, de a napijegyet sajnáltam volna rá. És ahogy már mások is írták: ha csak egy koncert érdekel, akkor máshol és máskor se olcsóbb.
Lehetőség például nekem, hogy ha érdekel 3-4 koncert, akkor meg tudom nézni munkából hazafelé azt az 3-4 koncertet percjeggyel, s amint vége, már húzok is haza.
Én pont úgy vagyok a dologgal, hogy a szabadságomat inkább csendes helyen töltöm el, de egy-egy koncert érdekelne, de a napijegyet sajnáltam volna rá. És ahogy már mások is írták: ha csak egy koncert érdekel, akkor máshol és máskor se olcsóbb.
az újdonság garázsa 2011.07.24. 18:44:04
@lima31:
16 éve már nagyából ugyanerről szólt.
18 éve még tényleg nem.
@al kotmány aláiro álamfö:
Szerintem bármelyik diszkóban jóval több narkós van a bentlévők arányait tekintve, mint a Szigeten.
@Vezérigazgató elvtárs:
Tényleg nem lehet egy napon emlegetni a kettőt, a Magyar Sziget tele van szűklátókörű, begőzölt agyú idiótákkal. A Sziget meg nem.
@Sicc:
Nagyon helyes, így mindenki jól jár.
16 éve már nagyából ugyanerről szólt.
18 éve még tényleg nem.
@al kotmány aláiro álamfö:
Szerintem bármelyik diszkóban jóval több narkós van a bentlévők arányait tekintve, mint a Szigeten.
@Vezérigazgató elvtárs:
Tényleg nem lehet egy napon emlegetni a kettőt, a Magyar Sziget tele van szűklátókörű, begőzölt agyú idiótákkal. A Sziget meg nem.
@Sicc:
Nagyon helyes, így mindenki jól jár.
Celtic 2011.07.24. 18:50:47
Ha az atlag magyar ember tud szamolni, akkor talan itt is tud. Nincsenek rejtett koltsegek, egyszeru szorzas az egesz: perc_ara*bent_toltott_perc = penz.
Nem tudom, miert kell ezen hapogni...Amugy meg negyedik eve van MEEX diakkedvezmeny program (teny, hoyg csak a zemberek egy reszere vonatkozik, de legalabb van), felaron, 28e (ha jol emlekszem), egy hetre teljesen kibirhato osszeg.
Nem tudom, miert kell ezen hapogni...Amugy meg negyedik eve van MEEX diakkedvezmeny program (teny, hoyg csak a zemberek egy reszere vonatkozik, de legalabb van), felaron, 28e (ha jol emlekszem), egy hetre teljesen kibirhato osszeg.
Celtic 2011.07.24. 18:52:38
@Glider pilot: Ennyi lenne egy koncert is a Budapest Sportcsarnokban (vagy hogyishijjak aktualisan)
Elijah_Baley 2011.07.24. 18:53:31
@auth.gabor: igen, de ez csak a középosztálybeli véleménye, aki pénzben ki tudja fejezni a szabadideje/munkideje értékét.
Valamikor, az első két diáksziget idején nekem is számított a 10% differencia :)
Valamikor, az első két diáksziget idején nekem is számított a 10% differencia :)
Thrasher 2011.07.24. 18:53:52
@G_P:
egyértelműen reménytelen próbálkozás lenne
egyértelműen reménytelen próbálkozás lenne
Kelly és a szexi dög 2011.07.24. 18:57:58
szemetek!
johevi 2011.07.24. 18:59:35
Aki EGY koncertre megy sem végez 3 óra alatt. Mire a tömegben előtte-utána eljutsz a kapuig már kifutottál az időből. Plusz olyan nincs, aki ilyenkor nem találkozik 10 ismerőssel vagy nem áll meg valahol nézelődni, már megint kicsúszott a 3 órából. Parasztvakítás az egész, mint ez a csipes fizetés
az újdonság garázsa 2011.07.24. 19:02:44
@johevi:
Ilyen esetekre lehet venni napijegyet.
A döntés rajtad (illetve az adott koncerten részt venni kívánón) áll.
Ez egy olyan lehetőség, amivel LEHET élni, de NEM KÖTELEZŐ.
Ennyire egyszerű.
Ilyen esetekre lehet venni napijegyet.
A döntés rajtad (illetve az adott koncerten részt venni kívánón) áll.
Ez egy olyan lehetőség, amivel LEHET élni, de NEM KÖTELEZŐ.
Ennyire egyszerű.
Shopping 2011.07.24. 19:10:10
És még csodálkoznak a másvallásuak, hogy nem mindenki van oda értük...
Ilyen másnak nem is jutna eszébe...
Ilyen másnak nem is jutna eszébe...
Dudadoktor · http://napiduda.blog.hu/ 2011.07.24. 19:15:58
@Celtic: voltál te mostanában ilyenen? Jó lesz az 20 ezernek is. Illetve a legszarabb ülőhelyek indulnak 10eFt környékéről. Persze tudom, nem ugyanaz egy fesztiválkoncert meg egy nagykoncert, de a Judasra beugrani 6.000Ft körüli összegért , még ha fesztiválkoncert is, szerintem megéri.
Anders Behring Breivik 2011.07.24. 19:22:41
"de már lassan magyarok szigetének se lehet nevezni a Sziget Fesztivált "
Annyira biztos nem lehet szar. Egyik nap majd benézek. Nem is kell napi jegy 1-2 ora pont eleg lesz.
Ser deg på øya
Annyira biztos nem lehet szar. Egyik nap majd benézek. Nem is kell napi jegy 1-2 ora pont eleg lesz.
Ser deg på øya
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.07.24. 19:27:31
Magyar egre magyar UFOt!
Magyar emberbe magyar dinnyet!
Magyar embert magyar szigetre!
Amugy en csak azt nem ertem, hogy hogyan ellenorzik, szamoljak a perceket?
Magyar emberbe magyar dinnyet!
Magyar embert magyar szigetre!
Amugy en csak azt nem ertem, hogy hogyan ellenorzik, szamoljak a perceket?
G_P 2011.07.24. 19:41:07
@Thrasher:
Ha valaki szerinted azért ostoba, mert a Balatonon jobban érzi magát, mint a Szigeten (és még csak rosszat se mondtam a Szigetre!), akkor inkább te vagy rendkívül primitív.
Ha pedig mégis én vagyok az ostoba, akkor bizonyára kár, hogy nem engem lőtt le a norvég álmokfutó.
Ha valaki szerinted azért ostoba, mert a Balatonon jobban érzi magát, mint a Szigeten (és még csak rosszat se mondtam a Szigetre!), akkor inkább te vagy rendkívül primitív.
Ha pedig mégis én vagyok az ostoba, akkor bizonyára kár, hogy nem engem lőtt le a norvég álmokfutó.
G_P 2011.07.24. 19:50:07
=ámokfutó.
Szergej55 2011.07.24. 19:57:43
Szerintem a fizetős parkolás alapból mocskosul nagy lehúzás. Azért rendben van még, hogy fizetünk, hogy menjen az autó, na de azért is, hogy álljon?
Szergej55 2011.07.24. 19:58:47
Tudom, hogy nem kapcsolódik a témához, de muszáj volt megjegyeznem xd.
Celtic 2011.07.24. 20:04:20
@az újdonság garázsa: Oregszem, rosszul emlekszem. Osszefolyik az egesz. Akkor negyedik eve van normalis karszalag, azert van harom a kezemen, ezt kevertem ossze azzal, hoyg miota van felaru jegy.
pannonfunk 2011.07.24. 20:04:23
Én még háromszáz forintos napijegyekkel voltam Jethro Tull-on, Eric Burdon-ön, együtt pálinkáztam Gémes Dixivel, éjjel meg fellépett az újra összeállt Balaton is. Na, akkor volt jó a sziget. '95-ben kezdődött a pénzlenyúlósdi, azóta nem voltam.
Celtic 2011.07.24. 20:06:12
@Glider pilot: Nem, nagyon regen nem voltam rendes koncerten, nem is szeretem. Mar vagy husz eve
a) fesztivalok
b) kocsmazenekarok
erdekelnek csak. Marmint a nagy kulfoldi sztarok kozul nem erdekelnek, ha csak egy koncertre jonnek. Ifjabb koromban sem voltam erte oda.
a) fesztivalok
b) kocsmazenekarok
erdekelnek csak. Marmint a nagy kulfoldi sztarok kozul nem erdekelnek, ha csak egy koncertre jonnek. Ifjabb koromban sem voltam erte oda.
Celtic 2011.07.24. 20:12:27
@pannonfunk: Akkor eppen melyponton volt az anyagi helyzetem ('93 kimaradt), ket napot voltam ott, azt is keregetve. '97-ben mar negy nap sikerult, azota meg szinte minden evben egesz het (amikor az Illes volt, kimaradt, eppen sikerult munkanelkulinek lennem, 1-2 napra kimenni nekem meg nem az igazi)
Jo az mindig, a maga modjan. Kicsit mar unalmas, olyan, mint a tizeves hazassag, ahol nem nagyon tortennek uj dolgok, de en minden evben latok annyi erdekeset (es beszerzem a kovetkezo evre a meghallgatni valo zeneket :), hogy nekem megeri.
Mondjuk, nagyon nem izgat, a Nagyszinpadon ki az aktualis huzonev (ugyse ismerem, bevallom, Manu Chaot es Ska-P-t is Sziget _utan_ ismertem meg :), de mindig van valami, amivel el tudom ott tolteni az idomet. Par eve pl. a katalan jatekkiallitas, vagy ugy altalaban az utcaszinhazak, Hungarikum falu, Afrika falu, Roma sator...Annyi erdekes helyszin van, hoyg az ember 1%-at nem latja az alatt a par nap alatt, amit oda osszehordanak. _Nekem_ ez a Sziget.
Jo az mindig, a maga modjan. Kicsit mar unalmas, olyan, mint a tizeves hazassag, ahol nem nagyon tortennek uj dolgok, de en minden evben latok annyi erdekeset (es beszerzem a kovetkezo evre a meghallgatni valo zeneket :), hogy nekem megeri.
Mondjuk, nagyon nem izgat, a Nagyszinpadon ki az aktualis huzonev (ugyse ismerem, bevallom, Manu Chaot es Ska-P-t is Sziget _utan_ ismertem meg :), de mindig van valami, amivel el tudom ott tolteni az idomet. Par eve pl. a katalan jatekkiallitas, vagy ugy altalaban az utcaszinhazak, Hungarikum falu, Afrika falu, Roma sator...Annyi erdekes helyszin van, hoyg az ember 1%-at nem latja az alatt a par nap alatt, amit oda osszehordanak. _Nekem_ ez a Sziget.
Buzáné 2011.07.24. 20:28:45
Otthon lehet maradni youtube-ozni vagy torrentezni. Esetleg a Gödörben mindig van ingyen koncert. Így sokkal olcsóbban kijön a nyár.
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.07.24. 20:33:42
@G_P: "Én 13500-ból simán elvagyok 3 napot saját balatoni vagy haver nyaralóban"
Én ennyiből akár két hétig is elcsöveznék a teszkó parkolóban, 200 forintos tablettásborral... Majdnem olyan az is, mint a sziget :) (Félreértés ne essék, én is szeretem a Balatont, faházban és sátorban egyaránt, de az nyaralás, a sziget az meg fesztivál. A maga nemében mindkettő jó - bár fesztiválból jobban szeretem a kisebb, vidékieket pl Volt, Campus - de egymáshoz hasonlítani őket értelmetlen)
Én ennyiből akár két hétig is elcsöveznék a teszkó parkolóban, 200 forintos tablettásborral... Majdnem olyan az is, mint a sziget :) (Félreértés ne essék, én is szeretem a Balatont, faházban és sátorban egyaránt, de az nyaralás, a sziget az meg fesztivál. A maga nemében mindkettő jó - bár fesztiválból jobban szeretem a kisebb, vidékieket pl Volt, Campus - de egymáshoz hasonlítani őket értelmetlen)
mediacapic 2011.07.24. 20:46:30
Szeretem ezeket az "maradj otthon, ha nincs lóvéd" szintű beszólásokat! Na ezen a szinten vagytok, sajnos...:(
Gonosz Dán 2011.07.24. 20:54:58
Gerendai helyében a dupláját kérném, még így is kimegyek egy hétre, ott legalább senki nem fog magyarzászlót lobogtatni.
vajdasagi 2011.07.24. 21:08:15
Vicces a helyzet, mert én sosem voltam a Szigeten, meg nem is áll szándékomban a jövőben elmenni.
De: nem látom, hogy miért kelle emiatt Gerendaira fújni, vagy még általánosabban emberek csoportjára haragudni. Aki akar is, meg tud is, az elmegy, a többiek meg nem mennek el. Ez ilyen egyszerű. Másrészt ÍGerendai úr vállalkozása a hazai idegenforgalomnak kedvez - az országnak valamiféle pozitív imázst biztosít - ezért én tisztelem az ő vállalkozását, még ha el is kerülöm távolról.
Bevételhez jut így a Malév, a Ferihegyi Repülőtér, a taxisok, a kurvák, a szállodások, a benzinkutak, az autópályások, a boltok, a budapesti városnéző irodák, és még ki tudja hány másik vállakozás. (asszem, az én vállalkozásom semmiféle módon nem profitál ebből, de indirekte menőbbé teszi egy picit a várost ez a fesztivál, így indirekte még én is és Ti is profitáltok belőle). Ezért olyan buta dolog ezt szidni...
És ehhez, hogy ezt így lássam, még zsidónak sem kellett lennem - ezt "magyarként" is átlátom. Szégyenlje magát, aki ebben is zsidó-üzletet lát. Ez csak egy Üzlet. Kár, hogy nem az enyém, de attól még rangomon alulinak tartom megköpködni. Sőt: örülök neki. Hajrá.
De: nem látom, hogy miért kelle emiatt Gerendaira fújni, vagy még általánosabban emberek csoportjára haragudni. Aki akar is, meg tud is, az elmegy, a többiek meg nem mennek el. Ez ilyen egyszerű. Másrészt ÍGerendai úr vállalkozása a hazai idegenforgalomnak kedvez - az országnak valamiféle pozitív imázst biztosít - ezért én tisztelem az ő vállalkozását, még ha el is kerülöm távolról.
Bevételhez jut így a Malév, a Ferihegyi Repülőtér, a taxisok, a kurvák, a szállodások, a benzinkutak, az autópályások, a boltok, a budapesti városnéző irodák, és még ki tudja hány másik vállakozás. (asszem, az én vállalkozásom semmiféle módon nem profitál ebből, de indirekte menőbbé teszi egy picit a várost ez a fesztivál, így indirekte még én is és Ti is profitáltok belőle). Ezért olyan buta dolog ezt szidni...
És ehhez, hogy ezt így lássam, még zsidónak sem kellett lennem - ezt "magyarként" is átlátom. Szégyenlje magát, aki ebben is zsidó-üzletet lát. Ez csak egy Üzlet. Kár, hogy nem az enyém, de attól még rangomon alulinak tartom megköpködni. Sőt: örülök neki. Hajrá.
Jokerpofa 2011.07.24. 21:14:15
@G_P: Es akkor mi van ha 13500 ftbol hederelsz 3 napig? az egy nagyon lightos szerda esti buli cha cha chaban...
rizla 2011.07.24. 21:19:25
nem túl bonyolult a megoldás: azért 13500ra jön ki a percjegyes napijegy, mert ha megegyezne a napijegy árával, akkor jóval kevesebb napijegy fogyna. márpedig a napijeggyel jobban jár a fesztivál: ha valaki vett egyet, valószínűleg nem csak egy koncertet néz meg, hanem akkor már megpróbál többet kapni a pénzéért.
úgyhogy ez egy nagyon korrekt kezdeményezés és kár lehúzni azért, mert védi a napijegyet.
úgyhogy ez egy nagyon korrekt kezdeményezés és kár lehúzni azért, mert védi a napijegyet.
rizla 2011.07.24. 21:22:28
egyébként plusz 1500 forint nem egy nagy lehúzás. aki egész nap maradni akar, az vegyen napijegyet bazmeg, ne bohóckodjon percjeggyel. ennyi.
(amúgy én nem megyek ki, mert egyetlen koncert sem érdekel, de a tipikus magyaros hisztizés nagyon-nagyon unalmas)
(amúgy én nem megyek ki, mert egyetlen koncert sem érdekel, de a tipikus magyaros hisztizés nagyon-nagyon unalmas)
Mr. Waszabi 2011.07.24. 21:24:34
Ez a kereskedelem és szolgáltatás minden területén normális. Ha egyben többet veszel, akkor olcsóbb. Arányait tekintve a 13500 a 12000-hez nem olyan borzasztó.
Thebat 2011.07.24. 22:08:29
Őöööö. Glastonbury. Igen. Am, ha azt veszem hogy a szigethez képest a lakóautós beállás + hetijegy csupán minimálisabban drágább (font/ft napi árfolyamváltozás miatt) a szigetnél. akkor nincs miről beszélni. Akinek kételyei vannak a költségekkel kapcsolatban, akkor marad a szokásos magyar/brit átlagkereset, de ha ez nem kielégítő, akkor a lineup. Egy biztos: Neeeeeem Priiiiiiiiinsssszzzzzzzzz....
Celtic 2011.07.24. 22:11:30
Raadasul az egesz percdijnak sztem jo resze a Vodafone zsebebe megy. Az meg sztem nem izraeli, hanem brit ceg. Jaj, bocs, elfelejtettem, hoyg azok is zsidok...
fragmented__figure 2011.07.24. 22:39:43
@waszabi: totál egyetértek
és különben is két napijegy áráért lehet hetijegyet venni, ha csatlakozol egy mexxes közösséghez vagy mi a retekhez.
és különben is két napijegy áráért lehet hetijegyet venni, ha csatlakozol egy mexxes közösséghez vagy mi a retekhez.
hallari 2011.07.24. 22:53:54
@G_P: Gondolom akkor azt sem érted, miért nevezett thrasher reménytelenül ostobának. "Celtic" legalább nyíltan írt itt pár kommenttel feljebb. Azért mindenesetre - ha tényleg ennyire rövid a memóriád - idemásolom a mondatot: "Gerendai úrnak - ismert okokból - van érzéke az ilyesmihez."
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.24. 23:13:40
"Egy napijegy 12 ezer Ft. Persze lehet mondani, hogy a kapott szolgáltatásért cserébe ez nem drága, de a jelenlegi gazdasági helyzetben a célcsoport nem hiszem, hogy tömegesen megengedheti magának, hacsak nem erre fordítja az éves szórakozási keretét."
Úgy tudom olyan 300 ezer körül szoktak a fesztiválon lenni. Akkor ezt most hogy? Vagy azok nem a célközönség? Akkor meg miért ők mennek oda?
Egyébként nem csak hogy nem kötelező elmenni a szigetre, de rengeteg sokkal olcsóbb fesztivál van az országban, pl. Pannónia Fesztivál, Rockmaraton, FEZEN.
A percalapú díjról pedig annyit, hogy mit gondolsz, miért van az, hogy egy fesztiválon ha csak 1 napi jegyet veszel, akkor sokkal drágább arányaiban, mint ha a teljes fesztiválra váltasz bérletet? Na, a percalapú belépő ugyanígy működik. Egyébként 2 óra elég egy 1,5 órás koncertre. Ha csak 1 koncertre vagyok kíváncsi, inkább ezt veszem, mint a napijegyet, azt hiszem ennyi. Nyilván budapestieknél van ennek értelme, mert különben az utazás és esetleg a szállás költsége miatt már eleve sokba kerülne a buli. Én ha a fővárosban laknék, biztosan leugranék a Sonata Arctica koncertre egy ilyen belépővel, más kérdés, hogy mikor azt hiszem a pecsában voltak, akkor olcsóbb volt ennél.
Úgy tudom olyan 300 ezer körül szoktak a fesztiválon lenni. Akkor ezt most hogy? Vagy azok nem a célközönség? Akkor meg miért ők mennek oda?
Egyébként nem csak hogy nem kötelező elmenni a szigetre, de rengeteg sokkal olcsóbb fesztivál van az országban, pl. Pannónia Fesztivál, Rockmaraton, FEZEN.
A percalapú díjról pedig annyit, hogy mit gondolsz, miért van az, hogy egy fesztiválon ha csak 1 napi jegyet veszel, akkor sokkal drágább arányaiban, mint ha a teljes fesztiválra váltasz bérletet? Na, a percalapú belépő ugyanígy működik. Egyébként 2 óra elég egy 1,5 órás koncertre. Ha csak 1 koncertre vagyok kíváncsi, inkább ezt veszem, mint a napijegyet, azt hiszem ennyi. Nyilván budapestieknél van ennek értelme, mert különben az utazás és esetleg a szállás költsége miatt már eleve sokba kerülne a buli. Én ha a fővárosban laknék, biztosan leugranék a Sonata Arctica koncertre egy ilyen belépővel, más kérdés, hogy mikor azt hiszem a pecsában voltak, akkor olcsóbb volt ennél.
Ungárische Spráche Alkohol 2011.07.24. 23:21:14
@bubo cupropenis: viszont Hegyalja még mindig hozza a régi Diáksziget-feelinget, sőt, annál jobban, s kellemesebben. Megéri...
nyarifesztivalok.blog.hu/
nyarifesztivalok.blog.hu/
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.24. 23:22:50
@Gery.Greyhound:
Én márpedig tavaly megtettem az összehasonlítást. Arra a következtetésre jutottam, hogy a Sziget Fesztiválon 3 külföldi fellépő koncertje érdekelt volna, akik 3 különböző napon léptek fel. Ezen kívül érdekelt volna még egy rakat hazai fellépő, közülük 1 volt, amely nem lépett fel a Pannónia Fesztiválon is, ami 4 nap került akkor 3800 Ft-ba. Elhanyagolva azt a tényt, hogy volt pafén is pár hazai fellépő, akik szigeten nem, lényegében ha a 3 külföldi fellépőt máskor pótolom rendes, nem fesztiválos koncerttel, meg az 1 hazait is, akkor 20 ezer alatt kijöttek volna a belépők. Szóval a gyakorlatban kb. ennyit ért volna meg nekem anyagilag a Sziget, más kérdés, hogy abból a 3 külföldiből, ami érdekelt volna, 2 annyira azért nem érdekel, hogy csak úgy elmenjek fesztiválon kívül koncertjére. Idén ennél jobb a felhozatal, és van 2 fellépő, amely nálam top10 kedvenceim közé tartozik, ugyanakkor egy másik számomra top10 fellépő koncertjén már voltam, és megint csak egy másikén meg leszek, sokkal olcsóbban vidéki fesztiválokon.
Én márpedig tavaly megtettem az összehasonlítást. Arra a következtetésre jutottam, hogy a Sziget Fesztiválon 3 külföldi fellépő koncertje érdekelt volna, akik 3 különböző napon léptek fel. Ezen kívül érdekelt volna még egy rakat hazai fellépő, közülük 1 volt, amely nem lépett fel a Pannónia Fesztiválon is, ami 4 nap került akkor 3800 Ft-ba. Elhanyagolva azt a tényt, hogy volt pafén is pár hazai fellépő, akik szigeten nem, lényegében ha a 3 külföldi fellépőt máskor pótolom rendes, nem fesztiválos koncerttel, meg az 1 hazait is, akkor 20 ezer alatt kijöttek volna a belépők. Szóval a gyakorlatban kb. ennyit ért volna meg nekem anyagilag a Sziget, más kérdés, hogy abból a 3 külföldiből, ami érdekelt volna, 2 annyira azért nem érdekel, hogy csak úgy elmenjek fesztiválon kívül koncertjére. Idén ennél jobb a felhozatal, és van 2 fellépő, amely nálam top10 kedvenceim közé tartozik, ugyanakkor egy másik számomra top10 fellépő koncertjén már voltam, és megint csak egy másikén meg leszek, sokkal olcsóbban vidéki fesztiválokon.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.24. 23:31:01
@rizla:
Nekem sem tetszik a cikkíró hisztije, viszont számomra meg a "tipikus magyar..."-ozás a legunalmasabb.
Nekem sem tetszik a cikkíró hisztije, viszont számomra meg a "tipikus magyar..."-ozás a legunalmasabb.
Ungárische Spráche Alkohol 2011.07.24. 23:31:57
@Glider pilot: perc alapú jeggyel? Ha csúsznak az előző zenekar / egy megtört kábel / bármi miatt, én szívok... akkor már napijegy, és más is.
Mellesleg 12.000, de akár csak 6000 Forintot is egy koncertért csak a RHCP eetében fizetnék (ill. decemberre már fizettem:D) ki, amúgy ha már megyek, akkor benézek a többi koncertre is, nem?:)
Mellesleg 12.000, de akár csak 6000 Forintot is egy koncertért csak a RHCP eetében fizetnék (ill. decemberre már fizettem:D) ki, amúgy ha már megyek, akkor benézek a többi koncertre is, nem?:)
Ungárische Spráche Alkohol 2011.07.24. 23:33:32
@johevi: mondjuk ez esetben meg kell védenem őket, a chip-es fizetés igen is jó.
nyarifesztivalok.blog.hu/2011/07/02/metapay_szosszenet_volt
nyarifesztivalok.blog.hu/2011/07/02/metapay_szosszenet_volt
Aradebil 2011.07.24. 23:35:42
@Thebat: ne haragudjál már de egy glastonburyn hol építenek ki sziget szintű infrastruktúrát?
Thera 2011.07.24. 23:54:05
Ez nem arra van hogy ha húgom kint van szigeten és rámtelefonál hogy itthon hagyta az esőkabátját és olyan kedvemben vagyok akkor be tudjam neki vinni anélkül hogy ki kellene jönnie?
Vezérigazgató elvtárs 2011.07.25. 00:06:25
@az újdonság garázsa: Szerintem nem.De ha te narkósok és cigányok között érzed jól magad,ne is gyere Verőcére!
Érezd magad jól ott,ahová való vagy.
@hollario: Akolmeleg?Nagy szakértő lehetsz... :)
Te is hiányozni fogsz nekem!
Érezd magad jól ott,ahová való vagy.
@hollario: Akolmeleg?Nagy szakértő lehetsz... :)
Te is hiányozni fogsz nekem!
az újdonság garázsa 2011.07.25. 00:18:00
@Vezérigazgató elvtárs:
Hát még mindig inkább azok, mint a sík idióta faszkalapok, mint Verőcén.
Úgyhogy nem is megyek oda, eddig sem mentem.
Bár alapvetően heteroszexuális az érdeklődésem, de ha egyszer valamiért mégis méretes faszokat akarok majd látni nagy mennyiségben, akkor keresek egy buzipornówebhelyet, nem kell érte Verőcére mennem.
Hát még mindig inkább azok, mint a sík idióta faszkalapok, mint Verőcén.
Úgyhogy nem is megyek oda, eddig sem mentem.
Bár alapvetően heteroszexuális az érdeklődésem, de ha egyszer valamiért mégis méretes faszokat akarok majd látni nagy mennyiségben, akkor keresek egy buzipornówebhelyet, nem kell érte Verőcére mennem.
az újdonság garázsa 2011.07.25. 00:24:07
@pannonfunk:
Egyszer befizethettél volna 300 Ft-ot egy egynapos helyesírás-tanfolyamra is. :-)
A Dixivel pálinkázás kurva nagy élmény lehetett, ritka nagy idióta volt, isten nyugosztalja.
Egyébként tényleg az első kettő volt a legjobb, de még a 95-ös és 96-os is elég tűrhető volt.
97-től kezdtek el kijárni a juppik (meg kezdték el rács közé terelni az embereket, eleinte csak a benzinkúttól, aztán már egészen a HÉV-től - a szabadság szigete vagy mi a fasz lett az egyik legbekorlátozottabb fesztivál a világon), az agyon is baszta az eredeti hangulatot.
A régi szabadságérzésnek már halvány nyomai sincsenek.
De most is jó, csak máshogy.
Egyszer befizethettél volna 300 Ft-ot egy egynapos helyesírás-tanfolyamra is. :-)
A Dixivel pálinkázás kurva nagy élmény lehetett, ritka nagy idióta volt, isten nyugosztalja.
Egyébként tényleg az első kettő volt a legjobb, de még a 95-ös és 96-os is elég tűrhető volt.
97-től kezdtek el kijárni a juppik (meg kezdték el rács közé terelni az embereket, eleinte csak a benzinkúttól, aztán már egészen a HÉV-től - a szabadság szigete vagy mi a fasz lett az egyik legbekorlátozottabb fesztivál a világon), az agyon is baszta az eredeti hangulatot.
A régi szabadságérzésnek már halvány nyomai sincsenek.
De most is jó, csak máshogy.
az újdonság garázsa 2011.07.25. 00:34:20
@Ungárische Spráche Alkohol:
El kell, hogy keserítselek: nem hozza.
Bár a Hegyalja tényleg jó (eleve szeretem Tokajt), de már ott is nagy a tömeg a hely méretéhez képőest. Az is 4-5 éve volt az igazi utoljára.
El kell, hogy keserítselek: nem hozza.
Bár a Hegyalja tényleg jó (eleve szeretem Tokajt), de már ott is nagy a tömeg a hely méretéhez képőest. Az is 4-5 éve volt az igazi utoljára.
nemezisazis 2011.07.25. 02:13:12
mindösszesen három költői kérdésem van refrénnel:
♦ milyen hosszú egy átlaog koncert, te fasz?
♦ milyen hosszú egy szigetes koncert, te fasz?
♦ mennyibe kerül egy átlagos koncert, te fasz?
az ötlet jó. az, hogy a költségszámítás nem az erősséged, abszolút nem a jordán folyó partján nevelkedett szervezők hibája.
♦ milyen hosszú egy átlaog koncert, te fasz?
♦ milyen hosszú egy szigetes koncert, te fasz?
♦ mennyibe kerül egy átlagos koncert, te fasz?
az ötlet jó. az, hogy a költségszámítás nem az erősséged, abszolút nem a jordán folyó partján nevelkedett szervezők hibája.
BKV reszelő 2011.07.25. 04:04:17
@gauche caviar: Minden zsidózás nélkül: Ez a sziget nem az a sziget, amire érdemes költeni...az a sziget sem az. Az inkább ilyen villanykörte fejű zagyva gyulák önbizalom fejlesztő klubja.
BKV reszelő 2011.07.25. 04:09:42
@Vezérigazgató elvtárs: Elmesélem neked, hogy kik járnak verőcére az ún. "magyar szigetre". A nagy többségük feketén dolgozik, alkalmi munkát végez, alkoholista és csonka család sarja...tudom, van egy ellenpéldád...de ezt nem is zárja ki a "nagy többségük" kifejezés. Az adóforintjaik nem segítenek az imádott hazán, a moráljuk addig látható, amíg mással szemben támaszt követelményeket és eltűnik, amint nekik kell emberként viselkedni. Kár ezen vitázni, én tudom milyen a környék, amikor széthugyozzák és milyen az év többi szakában...szóval a nagy szigettől ez annyiban különbözik, hogy itt egyenruhában jelennek meg a közönség tagjai. (Egyenruha itt: egyforma jelképrendszer és stabil részegség.)
Sherko 2011.07.25. 04:58:57
Beugranek 2 percre....
brazileiro 2011.07.25. 05:44:20
"Egy napijegy 12 ezer Ft. Persze lehet mondani, hogy a kapott szolgáltatásért cserébe ez nem drága, de a jelenlegi gazdasági helyzetben a célcsoport nem hiszem, hogy tömegesen megengedheti magának"
Hoppácska, vazze, a Sziget idén csődbe megy?
Minden más ellenkező esetben a bejegyzés hülyeség...
Hoppácska, vazze, a Sziget idén csődbe megy?
Minden más ellenkező esetben a bejegyzés hülyeség...
neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.25. 06:19:45
@Szergej55:
A fizető parkolást azzal ideologizálják hogy azért van ára hogy az emberek elhúzzanak és másnak is legyen lehetősége parkolni. Ebben még lenne is ráció ha csak belvárosokra/hivatalok, üzletek környékére vonatkozna. Közben viszont bevételi forrássá (és hatalmas maffiává) vált a dolog, így mostmár szinte mindenütt kell parkolódíjat fizetni, ott is ahol (nem bejelentetten) lakik az ember.
Én öt év alatt összegyűjtöttem pár száz parkolócédulát amiből egyet sem fizettem ki, aztán jól letipliztem az országból. A Centrum Parkoló Kft. meg az Intrum Justitia meg tehet nekem egy szívességet. :)
A fizető parkolást azzal ideologizálják hogy azért van ára hogy az emberek elhúzzanak és másnak is legyen lehetősége parkolni. Ebben még lenne is ráció ha csak belvárosokra/hivatalok, üzletek környékére vonatkozna. Közben viszont bevételi forrássá (és hatalmas maffiává) vált a dolog, így mostmár szinte mindenütt kell parkolódíjat fizetni, ott is ahol (nem bejelentetten) lakik az ember.
Én öt év alatt összegyűjtöttem pár száz parkolócédulát amiből egyet sem fizettem ki, aztán jól letipliztem az országból. A Centrum Parkoló Kft. meg az Intrum Justitia meg tehet nekem egy szívességet. :)
Celtic 2011.07.25. 07:15:48
@az újdonság garázsa: "De most is jó, csak máshogy."
Igy van. Nem rosszabb vagy jobb, hanem mas. En pl. roppant nem orulnek, ha a '93-as musor lenne most is.
Igy van. Nem rosszabb vagy jobb, hanem mas. En pl. roppant nem orulnek, ha a '93-as musor lenne most is.
kalapácstollú 2011.07.25. 07:29:51
@gibbonsatellite: Eh, hidd el, van aki "sztárfellépők" nélkül is képes jól érezni magát!
;)
;)
kalapácstollú 2011.07.25. 07:33:42
@hallari: Na, itt van megint egy nagyokos, aki zsidózza a Szigetet!
(Hiszen már azt is zsidógyűlölőnek nevezed, aki egyszerűen csak nem akar elmenni oda.)
(Hiszen már azt is zsidógyűlölőnek nevezed, aki egyszerűen csak nem akar elmenni oda.)
eloszto · http://eloszto.hu 2011.07.25. 07:36:58
@G_P: sőt, mennyit lehet otthon kuksolni 13500-ból?! :)
hallari 2011.07.25. 08:14:11
@kalapácstollú: Ne akard szándékosan összemosni a dolgokat! G_P utalt a kommentjében a "tuggyukkik"-re, ezért neveztem zsidógyűlölőnek, vagyis ő zsidózott, nem én! És nem is nyíltan tette ezt, mint Celtic. Nem azért írtam a kommentet, mert nem akart elmenni oda, és számára is ez volt az elsődleges motiváció, hogy nem megy el, mert a Gerendai lehúzza őt (hiszen "ismeri" az okokat - vagyis a származását). Úgyhogy sem nagyokos nem vagyok, sem zsidózó, inkább nektek kéne mélyen magatokba nézni.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.25. 08:35:51
tudod mi meg a durva?
hogy ha nem berletet, hanem jegyet vennek es hasznalnek minde bkv-s utazasomra 10-12 nap alatt elutaznam a haviberlet arat...
hulyegyerek:-D
hogy ha nem berletet, hanem jegyet vennek es hasznalnek minde bkv-s utazasomra 10-12 nap alatt elutaznam a haviberlet arat...
hulyegyerek:-D
Allin(HUN)Gary 2011.07.25. 08:41:43
Úristen Haver!
Ez mekkora lehúzás!
De most komolyan... mi a fasznak kell egy ilyen szar postot kirakni index.hu főoldalra.. csak nem esetleg valami csókos unokája? vagy fizet érte?
Ez mekkora lehúzás!
De most komolyan... mi a fasznak kell egy ilyen szar postot kirakni index.hu főoldalra.. csak nem esetleg valami csókos unokája? vagy fizet érte?
Kabarészínész 2011.07.25. 08:42:05
a szigetre nem a koncertekért jár az ember, hanem a hangulat miatt... mármint jártam én a 2000-es években. hogy azóta milyen, nem is tudom ,mert kb 4 éve voltam utoljára, bár akkor még azért tetszett.
egyébként olcsójánosként én is úgy nyomtam, hogy 2 napijegy áráért kint voltam 4 napot. hogyan?
hajanl 2kor bemész másnapi napijeggyel, ezzel ugye ott vagy aznap éjjel, másnap egész nap, másnap éjjel és harmadnap reggel 8kor kell elhagynod a területet. addig kvázi nem alszol. mikor kimész, eldőlsz ahol tudsz és alszol 10 órát. az már este 6, elmész alapozni egy krimóba, hajnal kettőig iszol és újfent bent vagy egy napijeggyel aznap éjjel, másnap napközben és éjjel harmadnap reggelig. és vége is a szigetnek....
egyébként olcsójánosként én is úgy nyomtam, hogy 2 napijegy áráért kint voltam 4 napot. hogyan?
hajanl 2kor bemész másnapi napijeggyel, ezzel ugye ott vagy aznap éjjel, másnap egész nap, másnap éjjel és harmadnap reggel 8kor kell elhagynod a területet. addig kvázi nem alszol. mikor kimész, eldőlsz ahol tudsz és alszol 10 órát. az már este 6, elmész alapozni egy krimóba, hajnal kettőig iszol és újfent bent vagy egy napijeggyel aznap éjjel, másnap napközben és éjjel harmadnap reggelig. és vége is a szigetnek....
dtk74 2011.07.25. 09:08:44
Javasolnám a kritikusoknak, hogy álljanak össze mint sok kicsi legó, és csináljanak ingyenes vagy hihetetlenül olcsó fesztivált, ilyen felhozatallal, mint itt, vagy a Hegyalján volt. Amikor ebbe nem buknak bele, sőt üzletileg sikeresek lesznek, akkor majd megtanulják a többiek hogy kell ezt csinálni. Addig marad a régi módszer.
dtk74 2011.07.25. 09:11:45
ja, és megjegyezném, hogy a fellépők nem helyi ország átlagkereset szorozva X-el képlettel számolják a fellépési díjat. Az kisebb szórással független attól, melyik országban lépnek fel, hacsak nem jótékonysági a banzáj.
Ez az oka annak, hogy a jegyárakat sem lehet átlagkereset szorozva Y-al képlettel beárazni.
Ez az oka annak, hogy a jegyárakat sem lehet átlagkereset szorozva Y-al képlettel beárazni.
2011.07.25. 09:23:25
Ha bemész a lottózóba és veszel egy szelvényt, az x Ft. Ha mobilon intézed a lottót, az x + kezelési költség (+smsek). Ez is lehúzás? A kényelemnek ára van.
Ráadásul a Sziget pont az a hely, ahol már a belépés előtt ismered a benti italárakat, belépődíjat. Tavaly pl. a legolcsóbb sör olcsóbb volt, mint sok más, budapesti szórakozóhelyen, amit sokszor nem is ismersz előre.
Persze az árazás és az árrés vitatható, de "az ellen nem véd", ráadásul a Sziget sajna már évek óta nem a magyaroknak szól. Pár éve egy francia fickó kért cigit. Elbeszélgettünk, és boldog volt, hogy kb ugyanannyiba kerül minden, mint Párizsban. Ekkor felvilágosítottuk, hogy a bökkenő az, hogy mi a harmadát se keressük egy hónapban, mire sajnálatát fejezte ki, és majdnem visszaadta a cigit..
ezzel van itt a baj...
Ráadásul a Sziget pont az a hely, ahol már a belépés előtt ismered a benti italárakat, belépődíjat. Tavaly pl. a legolcsóbb sör olcsóbb volt, mint sok más, budapesti szórakozóhelyen, amit sokszor nem is ismersz előre.
Persze az árazás és az árrés vitatható, de "az ellen nem véd", ráadásul a Sziget sajna már évek óta nem a magyaroknak szól. Pár éve egy francia fickó kért cigit. Elbeszélgettünk, és boldog volt, hogy kb ugyanannyiba kerül minden, mint Párizsban. Ekkor felvilágosítottuk, hogy a bökkenő az, hogy mi a harmadát se keressük egy hónapban, mire sajnálatát fejezte ki, és majdnem visszaadta a cigit..
ezzel van itt a baj...
G_P 2011.07.25. 09:25:56
@eloszto:
Álljunk már meg egy pillanatra.
1. Nem mondtam rosszat Gerendaira.
2. Nem mondtam rosszat a Szigetre.
3. Párhuzamba állítottam költségek szempontjából a balatoni pihengetést egy Szigeten eltöltött nappal.
Ha ebből valaki arra a következtetésre jut, hogy én egy ostoba, véresszájú zsidógyűlölő vagyok, akkor annak bizony üldözési mániája van.
Álljunk már meg egy pillanatra.
1. Nem mondtam rosszat Gerendaira.
2. Nem mondtam rosszat a Szigetre.
3. Párhuzamba állítottam költségek szempontjából a balatoni pihengetést egy Szigeten eltöltött nappal.
Ha ebből valaki arra a következtetésre jut, hogy én egy ostoba, véresszájú zsidógyűlölő vagyok, akkor annak bizony üldözési mániája van.
Mézesmázos Mózes 2011.07.25. 09:30:24
Azért rossz a percjegy, mert hiába akarsz te célzottan bemenni egy koncsertóra, mit teszel akkor, ha bármi oknál fogva csúszás van és mondjuk 1 óra késéssel kezdenek? Ez egy fesztiválon simán megeshet, és máris szopóágon vagy.
MMM
MMM
lobster thermidor 2011.07.25. 09:36:14
Attól, aki a tudatosabb fogyasztói réteghez tartozik, Gerendaiék már rég elvették a felhőtlen szórakozásnak még az illúzióját is! Ha van pénzed, amit elkölthetsz a Szigeten jó vagy, ha sok pénzed van, még jobb vagy! Nem más az egész, mint egy piaci árú.
A jelszó a következő: "Légy birka, és fogyassz"!
Tehát ne dőljön be senki a nagy "kulturális fesztivál", meg az "európa legjobb partija" szövegnek. Ez egy kőkemény üzleti vállalkozás, kőkemény árakkal. Nem szórakoztatni akarnak, hanem pénzt kaszírozni gyorsan, és sokat.
A jelszó a következő: "Légy birka, és fogyassz"!
Tehát ne dőljön be senki a nagy "kulturális fesztivál", meg az "európa legjobb partija" szövegnek. Ez egy kőkemény üzleti vállalkozás, kőkemény árakkal. Nem szórakoztatni akarnak, hanem pénzt kaszírozni gyorsan, és sokat.
lobster thermidor 2011.07.25. 09:39:59
@Mézesmázos Mózes:
És ott is leszel, mert a pontos kezdés nem a Sziget sajátja. Az meg egy kicsit durva, hogy a TOI-TOI-nál sorban állva is számolgathatod, hogy 70 ft/percért mennyit ketyegett le a taxaméter.
És ott is leszel, mert a pontos kezdés nem a Sziget sajátja. Az meg egy kicsit durva, hogy a TOI-TOI-nál sorban állva is számolgathatod, hogy 70 ft/percért mennyit ketyegett le a taxaméter.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.25. 09:45:14
@dtk74:
Teljesen nincs igazad. Minden fesztiválon van egy szelet, a hazai fellépők, ők pedig olcsóbbak, mint pl. Angliában. A Szigeten ez a szelet a legkisebb, nyilván ezért is a legdrágább.
Viszont valójában nem a fellépők miatt kerül ennyibe, hanem a kereslet miatt, ekkora belépő árral is meg tudják tölteni a helyet, akkor miért csökkentenék? A régi Sziget nosztalgiázóknak üzenem, hogy olyat nem is lehetne csinálni, amilyenek az első szigetek voltak, ha kis létszámot szeretnének, akkor 100 ezres jegy kellene, ha meg 10 ezres jegy lenne, akkor meg pár óra után ki kellene tenni a megtelt táblát.
Teljesen nincs igazad. Minden fesztiválon van egy szelet, a hazai fellépők, ők pedig olcsóbbak, mint pl. Angliában. A Szigeten ez a szelet a legkisebb, nyilván ezért is a legdrágább.
Viszont valójában nem a fellépők miatt kerül ennyibe, hanem a kereslet miatt, ekkora belépő árral is meg tudják tölteni a helyet, akkor miért csökkentenék? A régi Sziget nosztalgiázóknak üzenem, hogy olyat nem is lehetne csinálni, amilyenek az első szigetek voltak, ha kis létszámot szeretnének, akkor 100 ezres jegy kellene, ha meg 10 ezres jegy lenne, akkor meg pár óra után ki kellene tenni a megtelt táblát.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.25. 09:48:59
@lobster thermidor:
Minden nyílt buli erről szól, a buli szervezőnek elsődleges célja a profit szerzés. Persze lehet erről elmélkedni, hogy csúnya kapitalista lehúz, meg lehet jól is érezned magad. És ha gusztustalan számodra minden ilyen üzleti vállalkozás, akkor csinálhatsz magánbulit(direkt nem házibulit írok, hiszen ez nem csak otthon lehetséges) is, ahová meghívod a haverokat.
Ha esetleg jobbosnak tartanád magad, most jelzem, hogy a nézeted alapján inkább kommunista vagy.
Minden nyílt buli erről szól, a buli szervezőnek elsődleges célja a profit szerzés. Persze lehet erről elmélkedni, hogy csúnya kapitalista lehúz, meg lehet jól is érezned magad. És ha gusztustalan számodra minden ilyen üzleti vállalkozás, akkor csinálhatsz magánbulit(direkt nem házibulit írok, hiszen ez nem csak otthon lehetséges) is, ahová meghívod a haverokat.
Ha esetleg jobbosnak tartanád magad, most jelzem, hogy a nézeted alapján inkább kommunista vagy.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.25. 09:56:23
@Mézesmázos Mózes:
Akkor nem veszel percjegyet. Aki vesz, az kockáztat.
Akkor nem veszel percjegyet. Aki vesz, az kockáztat.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.25. 10:00:51
Amúgy van egy észrevételem a fesztiválokkal kapcsolatban.
Ugyebár van a napijegy. Ez azt jelenti minden fesztiválon, hogy adott nap bemehetsz X órától, és másnap X óráig távoznod kell. De én még egyetlen fesztiválon se láttam, hogy bent ellenőrzik, megvan-e a napi karszalagod. Jó, feltűnő helyen lehet le lehetne bukni, de amúgy pl. Rockmaratonon is csak ha a sátrakhoz mentem, akkor nézték a szalagot, mert oda külön jegy kellett a napijegyeseknek, a hetijegyeseknek persze nem. Máshol viszont sosem láttam, hogy nézték volna, megvan-e a szalag. Namármost ha bemegyek egyik nap, végigbulizom az éjszakát, aztán be a még korábban felépített sátramba(Rockmaratonon ez nem kivitelezhető, de pl. Volton igen), ahová kaját is viszek rendesen. Másnap pedig csak mikor már nagy a tömeg, akkor megyek koncertre, ki venné mégis észre, hogy tegnapi karszalagom van?
Ugyebár van a napijegy. Ez azt jelenti minden fesztiválon, hogy adott nap bemehetsz X órától, és másnap X óráig távoznod kell. De én még egyetlen fesztiválon se láttam, hogy bent ellenőrzik, megvan-e a napi karszalagod. Jó, feltűnő helyen lehet le lehetne bukni, de amúgy pl. Rockmaratonon is csak ha a sátrakhoz mentem, akkor nézték a szalagot, mert oda külön jegy kellett a napijegyeseknek, a hetijegyeseknek persze nem. Máshol viszont sosem láttam, hogy nézték volna, megvan-e a szalag. Namármost ha bemegyek egyik nap, végigbulizom az éjszakát, aztán be a még korábban felépített sátramba(Rockmaratonon ez nem kivitelezhető, de pl. Volton igen), ahová kaját is viszek rendesen. Másnap pedig csak mikor már nagy a tömeg, akkor megyek koncertre, ki venné mégis észre, hogy tegnapi karszalagom van?
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.07.25. 10:08:43
@dtk74: A Volt fesztivált én sikeresnek gondolom. Érdekes, hogy bár az is Gerendaiék biznisze, az tud korrekt áron működni (korsó - nem 4dl - sör 450 Ft, bérlet 20K Ft, stb)
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.07.25. 10:09:58
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Sőt, a 4 darab félliteres kóla áráért a kétliteresből kapsz kettőt :)
histar007 2011.07.25. 10:16:06
Magyarul 1500 forintba kerül, hogy van opciód arra, ha rosszul leszel a trágya VBK-tól, akkor fél óra után léphetsz, és nem bukod a napijegyet.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.25. 10:21:32
@Gery.Greyhound:
Nem korrektek az árak a Volton, ha azt nézzük, hogy hogyan romlik a felhozatal évről évre, idén totál noname külföldiek voltak a fellépők, míg korábban olyanok fordultak meg, mint Limp Bizkit, Offspring, Manson, Prodigy, Korn, stb. A mostani felhozatal alapján ez egy második Balaton Sound volt, másodvonalas fellépőkkel előbbihez képest. Régebben olcsóbb volt és jobb volt a felhozatal. A 450 Ft-os vizezett sört pedig nem mondanám olcsónak...
Az más kérdés, hogy sikeres, de s Sziget ennél is sikeresebb.
Nem korrektek az árak a Volton, ha azt nézzük, hogy hogyan romlik a felhozatal évről évre, idén totál noname külföldiek voltak a fellépők, míg korábban olyanok fordultak meg, mint Limp Bizkit, Offspring, Manson, Prodigy, Korn, stb. A mostani felhozatal alapján ez egy második Balaton Sound volt, másodvonalas fellépőkkel előbbihez képest. Régebben olcsóbb volt és jobb volt a felhozatal. A 450 Ft-os vizezett sört pedig nem mondanám olcsónak...
Az más kérdés, hogy sikeres, de s Sziget ennél is sikeresebb.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.07.25. 10:23:32
Tényleg ez a percjegy amolyan Gazsi belépő is, 5 perc alatt kizsebelsz pár embert odabent, majd távozol.
T-5 2011.07.25. 10:26:13
Megérdemli, aki odamegy. Kétszer ennyiért is :D
zoltaan71 2011.07.25. 10:58:33
többek közt ezért nem járok már 10 éve a Szigetre.
zoltaan71 2011.07.25. 10:59:10
@Sicc: és szét is lövik a segged.
TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.07.25. 11:19:39
Egyszerű, nem kell elmenni, ha nem tetszik a dolog. Ha meg tetszik, akkor ennyit kell kiperkálni érte. Mi ezzel a gond?
Most azon rikoltozzak, hogy egy "prosét" nem kapok meg 30ezerért???
Most azon rikoltozzak, hogy egy "prosét" nem kapok meg 30ezerért???
TGabi 2011.07.25. 11:43:29
Marha okosnak képzeli itt magát mindenki-holott csak egy átlátszó marketingfogás az egész.
A szervezők nyilván a napijegy eladásában érdekeltek-a percjegy így egy kamu kategória, amit néhányan esetleg majd megvásárolnak, de a többség mégis inkább a napijegyre szavaz.
Ez épp olyan, mint a lakáseladások-ha csaliként egy méregdrága, de ronda, lepattant lakást mutogatnak az ingatlanosok, akkor könnyebben dől be a vásárló egy, a tényleges áránál jóval drágább, de jó állapotú ingatlannak.
Na, valami ilyesmi látszik itt is...
Ja, a Gerendai-féle szervezőbrigád amúgy is el van szemtelenedve. Nemrégiben például a méregdrágán szervezett gasztronómiai fesztiválon a belépőjegy mellé még a kostólókért, kiállítóként is fizettetni akartak.
Ment a nagyképű duma, hogy "célcsoportra orinetált fesztivál", stb. Utána meg a sopánkodás, hogy milyen kevés embert érdekelt a dolog:S
A szervezők nyilván a napijegy eladásában érdekeltek-a percjegy így egy kamu kategória, amit néhányan esetleg majd megvásárolnak, de a többség mégis inkább a napijegyre szavaz.
Ez épp olyan, mint a lakáseladások-ha csaliként egy méregdrága, de ronda, lepattant lakást mutogatnak az ingatlanosok, akkor könnyebben dől be a vásárló egy, a tényleges áránál jóval drágább, de jó állapotú ingatlannak.
Na, valami ilyesmi látszik itt is...
Ja, a Gerendai-féle szervezőbrigád amúgy is el van szemtelenedve. Nemrégiben például a méregdrágán szervezett gasztronómiai fesztiválon a belépőjegy mellé még a kostólókért, kiállítóként is fizettetni akartak.
Ment a nagyképű duma, hogy "célcsoportra orinetált fesztivál", stb. Utána meg a sopánkodás, hogy milyen kevés embert érdekelt a dolog:S
TGabi 2011.07.25. 11:43:32
Marha okosnak képzeli itt magát mindenki-holott csak egy átlátszó marketingfogás az egész.
A szervezők nyilván a napijegy eladásában érdekeltek-a percjegy így egy kamu kategória, amit néhányan esetleg majd megvásárolnak, de a többség mégis inkább a napijegyre szavaz.
Ez épp olyan, mint a lakáseladások-ha csaliként egy méregdrága, de ronda, lepattant lakást mutogatnak az ingatlanosok, akkor könnyebben dől be a vásárló egy, a tényleges áránál jóval drágább, de jó állapotú ingatlannak.
Na, valami ilyesmi látszik itt is...
Ja, a Gerendai-féle szervezőbrigád amúgy is el van szemtelenedve. Nemrégiben például a méregdrágán szervezett gasztronómiai fesztiválon a belépőjegy mellé még a kostólókért, kiállítóként is fizettetni akartak.
Ment a nagyképű duma, hogy "célcsoportra orinetált fesztivál", stb. Utána meg a sopánkodás, hogy milyen kevés embert érdekelt a dolog:S
A szervezők nyilván a napijegy eladásában érdekeltek-a percjegy így egy kamu kategória, amit néhányan esetleg majd megvásárolnak, de a többség mégis inkább a napijegyre szavaz.
Ez épp olyan, mint a lakáseladások-ha csaliként egy méregdrága, de ronda, lepattant lakást mutogatnak az ingatlanosok, akkor könnyebben dől be a vásárló egy, a tényleges áránál jóval drágább, de jó állapotú ingatlannak.
Na, valami ilyesmi látszik itt is...
Ja, a Gerendai-féle szervezőbrigád amúgy is el van szemtelenedve. Nemrégiben például a méregdrágán szervezett gasztronómiai fesztiválon a belépőjegy mellé még a kostólókért, kiállítóként is fizettetni akartak.
Ment a nagyképű duma, hogy "célcsoportra orinetált fesztivál", stb. Utána meg a sopánkodás, hogy milyen kevés embert érdekelt a dolog:S
nemecsek ernő áruló 2011.07.25. 11:52:18
@Sicc: A gyerekeid úgyis ki fognak nézni, ha elérik a 18-at, ha nem engeded, maximum azt éred el, hogy mindezt a hátad mögött teszik. Az meg tény, hogy amikor még diáksziget volt, később Pepsi-sziget lett, akkor még fasza és teljesen más volt, de én azért emlékszem, amikor a 3500 forintos napijegyre sopánkodtak az emberek, hogy lassan nem lehet kifizetni. Egész hétre már tényleg javarészt csak külföldiek mennek, de ma már nem is nagyon hallasz magyar szót ott kint, de miért is baj ez?
Az meg, hogy kinn vagy, azt jelenti, hogy minimum 6-7 koncertet tudsz megnézni egy nap alatt, és teljesen saját stílusod szerint. Szerintem bőven megéri az a 12ezer forint, tekintve, hogy a Rammstein állóhely a BS-ben 15ezer lesz, és a legszarabb ülőhely, ahonnan nem hallasz, nem látsz semmit, az is 13ezer...
Az meg, hogy kinn vagy, azt jelenti, hogy minimum 6-7 koncertet tudsz megnézni egy nap alatt, és teljesen saját stílusod szerint. Szerintem bőven megéri az a 12ezer forint, tekintve, hogy a Rammstein állóhely a BS-ben 15ezer lesz, és a legszarabb ülőhely, ahonnan nem hallasz, nem látsz semmit, az is 13ezer...
"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.07.25. 12:04:50
Ez a Gerendai egy disznó bőrébe bújt gourmet varkoccsal!
Kabarészínész 2011.07.25. 12:08:52
ezentúl megfigyelhető lesz a dunán KIÚSZNI próbáló emberek tömegei :D
Kabarészínész 2011.07.25. 12:09:51
no, van még egy ötletem, ha a percjegy 13500ban van maximalizálva, akkor veszek az elején egyet és kimegyek egy hét múlva.. nem?
zsolt64 2011.07.25. 12:17:51
Borzasztó egyszerű: nem kell odamenni, nincs lehúzás.
A percjeggyel kombinálóknak meg 1 figyelmeztetés, pl.a Judas olyan pontos mint a tokiói gyorsvonat ? Nagyon meg lehet szívni így.
A percjeggyel kombinálóknak meg 1 figyelmeztetés, pl.a Judas olyan pontos mint a tokiói gyorsvonat ? Nagyon meg lehet szívni így.
Idet 2011.07.25. 12:47:41
Aki abban a koszban-tömegben-üvöltésben-alkohol/narkógőzben akar "szórakozni", az megérdemli, csak szánja rá a pénzt nyugodtan!
pannonfunk 2011.07.25. 13:31:25
@az újdonság garázsa: A kocsmáros ingyen adta a piákat neki, mert akkora forgalmat csinált maga körül, hogy megérte :) Órákon át dőlt belőle a hülyeség, mi meg hallgattuk. Délutáni programnak teljesen megfelelt.
az újdonság garázsa 2011.07.25. 15:39:42
@Celtic:
Én azért örülnék a 93-as műsornak.
A nagyszínpad nem igazán érdekel, már rég nem az én zeném megy ott (valaha milyen jók voltak ott a VHK-koncerterk, de akár az Auróra is, meg persze a Korai a nem jövő Prodigy cuccával...), ha már valami, akkor a világzene meg a kisszínpadok.
@pannonfunk:
Na ja, mert úgysem fizetett volna. Agresszív barom volt, nőkkel főleg.
Velem nem, engem valamiért bírt, pedig sosem adtam jelét, hogy odáig lennék érte, mint ahogy nem is voltam.
Én azért örülnék a 93-as műsornak.
A nagyszínpad nem igazán érdekel, már rég nem az én zeném megy ott (valaha milyen jók voltak ott a VHK-koncerterk, de akár az Auróra is, meg persze a Korai a nem jövő Prodigy cuccával...), ha már valami, akkor a világzene meg a kisszínpadok.
@pannonfunk:
Na ja, mert úgysem fizetett volna. Agresszív barom volt, nőkkel főleg.
Velem nem, engem valamiért bírt, pedig sosem adtam jelét, hogy odáig lennék érte, mint ahogy nem is voltam.
Celtic 2011.07.25. 16:00:52
@hallari: Megjegyzem, mert nem rakok smileyt, azert neha meg ironikusan gondolom, amit irok...
Celtic 2011.07.25. 16:10:18
@az újdonság garázsa: Egen, en is ezekre jarok leginkabb. Meg "hatra", a cirkuszhoz.
De a '93-asokbol mar sok zenekar nincs es ha ujra fellepne, olyan erzesem lenne, mint amikor a Sziami bucsuztatta a Szigetet, vagy az Europa Kiado, netan az URH kerult a Nagyszinpadra - borzalmas volt. (mas kerdes, hogy az idei orfui bulin akkorat alakitottak, hogy le voltam dobbenve).
Szoval, ha a '93-as Szigethez hasonlo erdekel, akkor van FOO Orfun, ha meg a mai Sziget, akkor ott a Sziget. (Jartam Csorge-tora is, abobl is csak az elsobol meg az utolsobol maradtam ki, de a vege fele mar eleg unalmas volt mindig ugyanazokat hallani...)
De a '93-asokbol mar sok zenekar nincs es ha ujra fellepne, olyan erzesem lenne, mint amikor a Sziami bucsuztatta a Szigetet, vagy az Europa Kiado, netan az URH kerult a Nagyszinpadra - borzalmas volt. (mas kerdes, hogy az idei orfui bulin akkorat alakitottak, hogy le voltam dobbenve).
Szoval, ha a '93-as Szigethez hasonlo erdekel, akkor van FOO Orfun, ha meg a mai Sziget, akkor ott a Sziget. (Jartam Csorge-tora is, abobl is csak az elsobol meg az utolsobol maradtam ki, de a vege fele mar eleg unalmas volt mindig ugyanazokat hallani...)
Celtic 2011.07.25. 17:19:25
@hallari: Semmi gond :) Nem szoktam kihangsulyozni.
hallari 2011.07.25. 17:20:26
@G_P: /az előző komment csak Celticnek szólt/. Rád nem mondtam, hogy ostoba, vagy véresszájú lennél, de akkor magyarázd meg, miért írtad Gerendaira, hogy "ismert okokból" vezeti be a percjegyet? Mi ez az ok, ha nem a származása?
lobster thermidor 2011.07.25. 20:06:52
@Zabalint:
"Ha esetleg jobbosnak tartanád magad, most jelzem, hogy a nézeted alapján inkább kommunista vagy."
Erre csak a következőt tudom mondani neked:
Ha esetleg okosnak tartanád magad, most jelzem, hogy a nézeteid alapján ostoba vagy,
"Ha esetleg jobbosnak tartanád magad, most jelzem, hogy a nézeted alapján inkább kommunista vagy."
Erre csak a következőt tudom mondani neked:
Ha esetleg okosnak tartanád magad, most jelzem, hogy a nézeteid alapján ostoba vagy,
Vezérigazgató elvtárs 2011.07.25. 21:10:42
@BKV reszelő: Szerintem te sosem jártál odabenn,ha ez a véleményed.Ezért nem is érdekel mit beszélsz,hiszen fergeteges baromság,üres lufikkal.
Az egész lényege egy határok nélküli összmagyar találkozó.
Az egész lényege egy határok nélküli összmagyar találkozó.
Vezérigazgató elvtárs 2011.07.25. 21:14:45
Amúgy számomra a várpalotai Pannónia fesztivál Twisted Sister koncertjét úgysem tudja überelni semmi!