Íme egy gyönyörű MTI hír:
"Kigyulladt egy 38-as autóbusz szombat délelőtt a XXI. kerületi II. Rákóczi Ferenc utcában - erősítette meg a Budapesti Közlekedési Központ fődiszpécsere az MTI értesülését. A Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője elmondta: a lángokat, amelyek vélhetően az üzemanyag-ellátó rendszer környékén csaptak fel, két habosított sugárral oltották el. Kisdi Máté hozzátette: mire kollégái kiérkeztek a helyszínre, a sofőr már kiürítette a buszt, személyi sérülésről nem tudnak. A BKK sajtókommunikációs irodája az MTI-vel azt közölte: az autóbusz a magas padlós Ikarus 280-as szériából származott, a járművet a BKV 1993-ban vette állományba, 2002-ben kapott utoljára jelentősebb felújítást. A BKK sajnálatosnak nevezte, hogy a BKV 2004 óta nem rendelt új autóbuszt, a lemaradás emiatt jelentős, a budapesti buszflotta az egyik legöregebb Európában. A BKK létrejötte óta igyekszik a helyzeten javítani: csak idén 105 darab alacsony padlós, 8 év körüli használt buszt állítanak forgalomba - hangsúlyozták, hozzátéve: eközben jelenleg is folyik a tender 150 új busz forgalomba állítására 2013-tól."
Tehát a BKK szerint a BKV a hibás, amiért nem rendeltek új autóbuszt, de most, hogy van BKK, minden rendben, ők javítanak a helyzeten, csak az ő létezésükön múlt minden.
Érdekes szervezet ez a BKK, aminek a létezését leginkább annyira lehet csak érezni, hogy mindenhova felnyomja a matricáját, még a BKV szerelőit is BKK szerelőknek hivatja, sőt, már a BKV diszpécsere sem a BKV diszpécsere, hanem a BKK-é. Na meg onnan lehet érezni a létezésüket, hogy Vitézy Dávidka fizetését mi nyögjük.